بزرگترین وبلاگ تخصصی مرد عنکبوتی

بزرگترین وبلاگ تخصصی مرد عنکبوتی

سلام من Matin Spidey هستم و به همراه دیگر دوستانم مقاله هایی در مورد مرد عنکبوتی و شخصیت های مکمل ان ارائه می دهیم
بزرگترین وبلاگ تخصصی مرد عنکبوتی

بزرگترین وبلاگ تخصصی مرد عنکبوتی

سلام من Matin Spidey هستم و به همراه دیگر دوستانم مقاله هایی در مورد مرد عنکبوتی و شخصیت های مکمل ان ارائه می دهیم

شرایط همکاری با ما

ادامه مطلب را بزنید
 شرایط همکاری با ما اگر این شرایط را داشته باشید ایمیل بزنید به بنده


۱_اطلاعات کافی از مقاله ای که دارد می نویسد داشته باشد .


۲_توهین به هر شخصیتی (گیم،کمیک بوک،واقعی و تخیلی)ممنوع.


۳_قبل از انتشار مقاله با مدیر وبلاگ مشورت بشود.


۴_قبل از انتشار مقاله از درست بودن مقاله اطمینان داشته باشند.


۵_اطلاعات غلط در مقاله و مطلب نباشد.


۶_مطلب و مقاله هایی که از نظر شرعی و اسلامی غیر اخلاقی باشد و کلمات بی ادبانه داخل مقاله ممنوع.


۷-مقاله ها کپی نباشند و اگر می خواهید بنویسید از سایت های خارج که درمورد کمیک بوک و... هستش بنویسید


اگر این شرایط را دارید به من ایمیل یا جیمیل بزنید

spidermatin688@gimail.com

ایمیل یا جیمیل بنده

با تشکر.

Matin Spidey

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد